Pretraľnik
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» KAD OBOLIMO OD GRIPE - RECEPT
ned 4 pro - 11:51 by lakky

» Dr. Lidija Gajski: Farmaceutska industrija vara bolesne i ..
sri 9 stu - 20:57 by lakky

» JABUČNI OCAT (Acetum mali)
pon 31 lis - 14:45 by lakky

» BAGREM (Robinia Pseudocacia L)
uto 24 svi - 22:32 by lakky

» PASTIRSKA IGLICA (Geranium robertianum L.)
sri 4 svi - 10:36 by lakky

» VENE - PROŠIRENE I UPALJENE
čet 3 oľu - 23:32 by melioto94

» SMREKA (Picea abies L.)
čet 17 pro - 2:00 by lakky

» SOJA (Glycine hispida L.)
čet 17 pro - 1:20 by lakky

» SVINJSKA MAST
sri 16 pro - 0:27 by lakky

Social bookmarking
Bookmark and share the address of Tugonica on your social bookmarking website
Navigation
 Portal
 Index
 Članstvo
 Profil
 FAQ
 Pretražnik
Affiliates
free forum

DOSTA JE PREZNOJAVANJA

Prethodna tema Sljedeća tema Go down

DOSTA JE PREZNOJAVANJA

Postaj  lakky on sri 31 srp - 9:40

DOSTA JE PREZNOJAVANJA
Što to Indijci znaju o rashlađivanju hranom, a mi nikako da shvatimo

Što to Indijci znaju o rashlađivanju hranom, a mi nikako da shvatimo
Ako je netko stručnjak za život pod jarkim suncem, onda su to Indijci. Pogledajte što savjetuju njihovi nutricionisti. Pripremite se za vrućine jedući pravu hranu koja će vas hidratizirati i zaštititi od bolesti.

Zbog ove hrane vaše će tijelo ostati bez vode

Ljeti mnogi posežu za hladnim gaziranim i alkoholnim pićima, kockicama leda i klima-uređajima. No, ove metode nude tek kratkotrajno olakšanje.

Sve hladnije od vaše tjelesne temperature stvara efekt hlađenja tek privremeno, a zatim se, nakon nekih 20 minuta, događa upravo suprotno.

Pijete li vrlo hladnu tekućinu, može doći do stezanja krvnih žila i manjeg gubitka topline, a to je vrlo loše ako se želite rashladiti. A što rade Indijci? Po silnoj žegi piju tople čajeve.

Bolji miris
Osim loše higijene, neugodan miris tijela često je posljedica nedostatka cinka u prehrani. Jedete li hranu bogatu cinkom, vaš znoj ne bi trebao imati neugodan miris. Mogu pomoći jednostavne mjere, primjerice dodavanje pšeničnih mekinja u zobene pahuljice koje jedete za doručak. Školjke, bademi, kikiriki, sušene sjemenke lubenica i klice također su bogati cinkom.

Hlađenje tijela
Indijska nutricionistkinja Jyoti Lalwani preporučuje da pijete sirutku, kokosovu vodu i sok od šećerne trske. Sirutka će pomoći i u zaštiti od mikroorganizama i mogućih bolesti jer potiče stvaranje prijateljskih bakterija u crijevima. Ove bakterije potiču dobru probavu i jačaju imunitet.

Ljuta i začinjena hrana koja se jede u Indiji potiče znojenje i hlađenje tijela. No, znojenjem se gubi voda i važni minerali, zbog čega ćete se osjećati umorno i bezvoljno. Kod ovog problema će vam pomoći i kokosova voda, koja je puna jednostavnih šećera, elektrolita i minerala. Neka istraživanja pokazuju da djeluje i protiv starenja i raka.

Ako vježbate ili naporno fizički radite tijekom ljeta, sok od šećerne trske bi vam mogao biti od velike pomoći. Sadrži samo prirodne šećere i ne samo da hladi tijelo, nego mu i daje dosta energije jer sadrži ugljikohidrate i proteine. Hranjive tvari u šećernoj trski korisne su za funkciju bubrega, srca i mozga.

Nutricionistkinja Naini Setalvad predlaže da jedete svježi mango. Sadrži prirodne šećer i sprečava zatvor.

Dobro je jesti i lubenicu ili dinju, plodove koji sadrže gotovo 90% vode. Jednako je dobro jesti krastavce, špinat, mrkvu, rajčicu, gljive te zelenu salatu jer se tako sprečava i prevelika kiselost urina.

Sok od limuna i mlaćenica još su neki napici koji hlade tijelo i jačaju imunitet.

Izbjegavajte tešku i masnu hranu jer to dodatno potiče gubitak vode i dovodi do umora, slabe koncentracije, slabosti i usporenog metabolizma.

Umjesto piletine i drugog mesa, radije jedite ribu. Ako već želite jesti piletinu, marinirajte je u sirutki.

Suho voće poput smokava i grožđica slobodno jedite, ali indijske oraščiće i pistacije treba izbjegavati jer potiču stvaranje topline i teže ih je probaviti.

Bolji izgled
Toplina može oštetiti kosu, koja može pucati, promijeniti boju i lakše se mrsiti. Zato u dnevnu prehranu uključite važne aminokiseline i hranu bogatu vitaminom E. Bjelanjci, klice i sjemenke lana su izvrstan izbor.

Toplina i vlaga dovode do stvaranja bora, staračkih pjega, osipa i začepljenih pora. Kako biste imali glatku kožu, jedite više manga. Ovaj plod je bogat vitaminom A koji revitalizira kožu.

U prehranu uključite i selenom bogate namirnice, kao što su sir, jaja, smeđa riža, luk, gljive i sjemenke suncokreta. Selen je ključan mineral za mladenačku i sjajnu kožu. Poznato je da štiti kožu od oštećenja uzrokovanog UV zračenjem i raka.

Prevod: T.T. magazin.hr
Preneseno iz: http:/timesofindia.indiatimes.com
Prenio: Lakky, 31.07.2013

lakky
Admin

Broj postova : 525
Location : Zagreb
Registration date : 10.04.2008

Korisnički profil http://www.clakic.page.tl/

[Vrh] Go down

Prethodna tema Sljedeća tema [Vrh]


 
Permissions in this forum:
Ne moľeą odgovarati na postove.